AMAZING day

Så här såg det ut i lördags då vi åt en lååång lördagsfrulle, var på stan i 8h, fikade på café och kikade i ännu mer butiker för att sen avsluta dagen med middag på LA FARELLIS och myskväll hemma!

 

Gabbi och jag på spårvagnen ner till stan

 

Paus på Espressohouse, Gabriella och jag.

 

Utanför caféet med utsikt över en av mina favoritgator i GBG!

 

Mamma och Gabriella

 

Jag och Gabriella ställer upp för dokumentation

 

 

La Farellis på Avenyn!

 

Jag

 

Inte okej bild men hur som helst, det här är alltså La Farellis specialité! Fantastisk god baconhamburgare!

 

Avenyn kvällstid, innan vi åkte hem och hade myskväll!


Otroligt härlig och rolig dag! Det var längesen jag var på stan och gick i butiker så länge! Men oj så kul vi hade! Nu har Gabbi införskaffat sej både det ena och det andra! Fint.

 

Dagens fråga är hur mamma och Gabriella fick med sig alla sina shoppingkassar hem till Uppsala?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback