Örebro spontationus. KONSERT med Svenska kammarkören och en hel drös ungdomar. LOVELY LOVELY DAY.

 

Eftersom Isak har jobbat i Örebro hela veckan med en hel rad av konserter (Tre gymnasium i Örebro i samarbete med Svenska kammarkören) så passade jag på att möta upp honom så vi kunde umgås eftersom vi har så olika jobb som medför olika scheman. Så idag har vi umgåtts, jag har gått på stan, kikat på julklappar m.m, fikat på Espresso house och därefter varit på konserten som Isak jobbade med! Fruktansvärt bra konsert! Snacka om kvalitet. Musik som spelades och låtar som sjöngs. Otroligt hög kvalitet. Några av den musik som kvällen innehöll var: Coldplays Viva la Vida, Robyns Be mine, Salem Al Fakirs This is who I am och Michael Jacksons Billie Jean (som för övrigt var gårdagens "music of today" på bloggen)

 

Isak

 

Jag (enligt Isak: Indian!)

 

Isak och jag i Örebros sol

 

 

 

 

På Espresso house

 

Konserten

 

 

Upptäckte att min kompis var med och sjöng. Inte hade jag en aning om detta. HAN ÄR GRYM!!

 

 

 

NU: Back to Gthenburg men först SUSH!

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men flicka lilla, jag booor ju i Örebro, nästan precis där ni tog kort på gågatan! Nästa gång blir det fika hos mig ist för espressohouse!!

2009-11-23 @ 21:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback