Classic Espresso house i Alingsås


Idag har vi träffat grupper, fotat grupper, träffat Sveriges, utan tvekan, bästa rektor, heelt fantastisk människa (vart ni finner henne? - på Vittra de Gerdsken, Alingsås) och hängt i Alingsås. Otroligt roligt! Minus är att det har regnat typ exakt halva dagen! Annars har vi haft mysigt, snicksnackat om viktiga tjejgrejer (KÄRLEK, killar och sånt ni vet) och avslutade kvällen gjorde vi med påse ostbågar, en halv godispåse och choklad. Rättigheter att ta ut då vi slitit en hel vecka och snart intar helg! Imorgon åker vi till Alingsås på morgonen, där håller vi en gruppträff och efter detta hoppar jag på tåget mot Uppsala! I helgen följer både lilldatorn och kameran med vilket innebär uppdatering på hög nivå. (Hoppas jag!) Dessutom firar jag och killen halvår på lördag så vi får se vad vi gör då!



Fantastisk grabbgrupp på Sven Eriksonsgymnasiet! Dessa fotades idag!



Vackra Johanna och gubben i vattnet (observera, detta är konst!)






Jag och typ jordens största Pinoccio. Vad tanken är med denna är det ingen som vet.



Johanna och Pinoccio



Söta Johanna och en kopp kaffe+ pralin



Jag.


Absolut den mysigaste butiken i Alingsås världshistoria! Den är fantastisk. Du köper något trots att du inte tänkt tanken innan.


Absolut ett hett Alingsås-tips!




Fika gör man på Classic Espresso House (inte det mer trendiga espresso house som stadsborna är vana vid!) Detta är tusenmiljoner ggr mysigare. Dessutom helgo personal!



Jag på Classic Espresso house andra rundan!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Är inte det här Borås?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback