6 månader av tusenmiljoner med dig

 

I lördags firade jag och Isak 6 månader tillsammans. Dagen började med att jag åt adventsfrukost med familjen. Därefter hämtade Isak upp mig och vi åkte till Stockholm, Isak bjöd mig på middag, vi gick på julmarknad, gick på bio (Bröllopsfotografen), åkte till Nacka Strand (platsen vi varit på så många ggr förr!) därefter åkte vi hemåt, adventsfikade med min familj, tittade på en film och snicksnackade en stund. Helt klart en fantastisk dag! Tack Isak!

frukost i suddig version

 

Isak under middagen

Johanna under middagen

 

Julig julmarknad

 

Ljuvlig kille.

 

Marknad

Konstig julgran? Vad hände, värsta skaftet liksom?

Isak och jag

Jag

 

Utanför NK

Julpynt i Gallerian

 

Vi åkte till Stockholms största biosalong och gick på bio.

 

Vägen in mot Nacka Strand

 

Där de även har ljusbelysning i marken och på alla möjliga ställen

 


Kommentarer
Postat av: Isak

Vad fina bilder!!

2009-12-01 @ 12:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback