Lördagen, konferensens sista dag.


I lördags så hann jag med en hel hög av olika saker. Bland annat stod jag i coffeeshopen under förmiddagen, lunchade med Rebecka, mötte upp Isak och Kristoffer, var på kvällsmöte med Joakim Lundvist, minglade med hundra människor, lyssnade på musiktävlingens vinnare samt modevisning! Svinrolig kväll. Och till råga på allt var Mallan i stan och i kyrkan också! Lovely lovely days.




coffeeshopen




Rebecka, kung vid kaffemaskinen!



I personaldelen fann jag ett rum med denna skylt, där inne satt...
'


...dessa två. De hade satt upp skylten själva för att ingen skulle störa dem när de satt och kollade facebook och annat trevlig surfing på internet. Knäppgökar. Dock väldigt fina sådana.  


Jocke predikade


Favvo-Mikk och Favvo-Becka


Jag och Isak i kö.





Oskärpa och ingen justerad vitbalans. Håll till godo. Gänget i kön. Mallans bröder var med också!


Ståbord gillar vi. (Bild lånad av Malin)


(Bild lånad av M. )


Malin



Konsert


Modevisning


Arrangörerna var självaste Emelie och Rebecka.


Otroligt givande helg och konferens! Jag är så otroligt lycklig över att få träffa alla vänner igen, få höra sjukt bra undervisning och lyssna på den fruktansvärt bra musiken! Lycka tror jag det stavades.


Kommentarer
Postat av: =)

wohoo jag belv favvo-mikk!!

2009-11-09 @ 17:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback