Lidköping, Mariestad, Falköping och så slutligen Götlaborg!

 

Många timmar i bilen på två dagar. Jag säger då det. Men vet ni? - Det är värt varenda sekund på vägarna för att träffa de gripandes, sjuukt grymma ungdomarna! De ungdomarna som lägger ner dyr tid på andra än sig själva, de som sitter kvar i skolan när alla andra gått hem, de som planerar, fixar, ber och bryr sig. Det är så värt att göra något för dem. Och nu när de jobbar så hårt för sina klasskompisar, så kan ju faktiskt jag kosta på mig några timmar extra bil. Även om det är ruskigt drygt att åka bil ibland och även om ögonlocken snart faller ihop, så är det värt. Värt varenda sekund av timmar.

Jag på en av de skolgårdar vi varit på idag! Här i Lidköping:)

 

Tove provfotade mig för att det sen skulle gå smidigt att fota grabbarna hon ska göra reportage om

 

påpälsad? - svar, ja!

 

På café i sommarstaden Mariestad

 

glaset och Tove

 

Tove-Lina i allén vid centrum i Mariestad

 

höstigt och vackert

 

..och mysigt.

 

i Falköping hade vi lite extra tid till övers så då passade vi på att ta oss en titt på centrum.

 

 


Kommentarer
Postat av: Theresia

Du har alltid varit vacker, men det ar nagot nu.. jag vet inte vad. Du ar valigt fin johanna! Och utomordentligt bra stil har du med.

2009-11-15 @ 08:20:33
Postat av: JOHANNA

Sv THERESIA: åh tack så mycket. det värmer, det gör det verkligen:)!

Postat av: Niklas Persson

Kan inte ha varit mkt till nöje haha :D

2009-11-16 @ 20:18:20
Postat av: Niklas Persson

Kan inte ha varit någon större hit att kolla in Falköpings centrum:D

haha

2009-11-16 @ 20:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback