mitt liv ÄR att resa, she loves it.


hujedamej. Spontantrip till Örebro, så nu kära vänner befinner jag mig här i denna soliga stad! Anledningen till att jag åkte hit så spontant är att min pojkvän jobbar med konserter som konserttekniker och nu lyckligtvis befann sig i Örebro. Efter veckans sista konsert i Örebros konserthus så kommer vi att åka till Göteborg och tillbringa söndagen där tillsammans! Jaa, en spontan helg helt enkelt men det är såna metoder vi får ta till när vi bor på olika orter och har olika scheman. Jag har haft kameran med mig idag så jag tänkte fota något från konserten så får ni se dagen i bilder senare:)

Nu ska jag springa till Espresso house innan jag ska in och ta plats på sista konserten. Chailatte är vad som står på inköpslistan!
Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback