...och så här fint har vi det nu

 

Idag är det storm så den enda friskluften jag fått är den jag fick när jag tog en snabbpromenad ner till torget här nere för att posta några brev! Annars har vi hållt oss inomhus och riktigt myst till det under timmarna vi jobbat! Det är lyxen med att jobba hemifrån som vi gör, att man kan stanna inne och slipper springa mellan jobb och transportmedlet hem!

 

Hur som haver, så här fint har det nu blivit här hemma då Petrus fixat hos oss! Vi har bland annat fått ett duschdraperi, brand -och gaslarm samt en hel del fixat på datorerna! YES!

Vickan och Petrus

 

Jag jobbar

 

Vickan!

 

Petrus fixar

 

...och så här fint har vi det nu.

 

Nu vankas hemmalagad pizza innan vi bänkar oss framför tv:n som ikväll bjuder på något spännande!

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Isak

Finunge!

2009-11-18 @ 20:02:20
Postat av: JOHANNA

SV Isak. PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback