Stenungsund, Stora Höga, Uddevalla och Lidköping, i ett nafs.

 

Igår såg det ut så här. Då var vi först i Stenungsund, därefter Stora Höga, Uddevalla och till sist Lidköping! Road trip, med andra ord. I skrivande stund sitter jag lyckligtvis i mitt Göteborgs-hem. Mysigt värre. Te och årets första pepparkakor (som nu har inhandlats!) Vi har träffat ruskigt många härliga grupper här och där, och min media-kollega Tove-Lina (jordens sötaste namn!) har nu fått in en hel drös reportagematerial och foton att använda sig av till vår hemsida framöver. KUL!

Jag i samtal under lunchen

 

Tove på lunch

 

Jag utanför Stora Högaskolan i Stora Höga.

 

På Uddevallas gator

 

Sjukt mysigt café i Uddevalla med namna Leijas café, där vi höll en gruppträff!

 

Bakverk och massvis av kakor, hemlagat på plats!

 

Innan vi åkte till Lidköping mötte vi upp dessa efterlängtade och saknade grabbar! Mina kompisar från Uddevalla, Eric och Andreas. Som jag saknat dem!

 

Detta är lycka.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback