Tuppsala- Linköping- Huskvarna- Göteborg

Idag åkte vi tillbaka till Göteborg från Uppsala. Vi gjorde två större stopp däribland detta i Linköping! (Vickan skulle hälsa på sin kompis Viktor. Som teamade förra året!)

Tove (mediateamare som ska fota under kommande vecka då vi reser), Vickan och Emma.

 

 

Och jag kände igen mig på Linköpings gator och när jag såg...


...detta hus klickade det! Jag har ju varit i Linköpings stadshus på ett politiskt event med KDU tidigare! Se där!


jag. jaa, det är jag och jag står FRAMFÖR stadshuset. ;)

 

 

Vårt andra stopp blev Huskvarna där vi kikade i Second hand och hälsade på hos Vickans familj. Tyvärr inga foton, jag var inte särskilt inspirerad att fota efter hundra timmars körning i bil.


Kommentarer
Postat av: GT

Härlig jacka!

Gott att du trivs med jobbet... :)

Kram på dig, hälsa släkten.Bless U allways in everything now and allways/GT

2009-11-07 @ 21:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback