Hej Lidköping

 

Imorse packade vi bilen full för att åka ut på resvecka aka. äventyr a la väst! Just för tillfället sitter jag i Pingstkyrkan och mår bra! Har träffat en hel drös med goa grupper idag och i Pingstkyrkan ikväll sprang jag även på Alexander från bibelskolan jag gick förra året! Sjuuukligt kul var det:)! Jag och ett gäng åkte ju ner hit till Lidköping i våras för att tillbringa en helg hemma hos honom och gissa om det var kul att se honom nu igen efter så lång tid? Vi babblade på om allt! Och nu sitter jag även inne på en del info om IPHONE som jag är lite sugen på att införskaffa mej (Alex's info) då min nuvarande mobil börjar krångla. Får se vart det slutar!

Emma efter lunchen! mätt och glad!

Jag efter lunchen. Mätt och glad!

vi hittade en mysig restaurang att käka lunch på. precis nära kyrkan vi hänger i just nu!

Missionskyrkan, där vi hade två gruppträffar i idag.

Torget.

PINGST!

 

Imorgon ska vi vidare mot Mariestad (dit har jag alltid velat åka! för där har jag aldrig varit förut.) men först ska vi hinna med två pastorsträffar samt besök i Pingstkyrkans second hand butik!

 


Kommentarer
Postat av: Alex

Maten gick bra?! haha det var så kul att se dig.. hoppas du kommer få en fortsatt trevlig resa och år med NG!

bless!

Postat av: Vickan

Härligt!! Låter som en mkt lyckad dag!! Keep on going!! Ni är grymma!! Saknar er.. KRAM

2009-10-14 @ 00:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback