Jag gillar Lidköping. Ikväll är vi i Mariestad!

Idag har vi varit på pastorsträff i Missionskyrkan samt i Pingst, Lidköping, varit på second hand butiken som Pingstkyrkan i Lidköping driver (Emma hittade en snygg kofta för 45 kr och jag hittade en kavaj och en transparent svart blus för en hundring tillsammans! Hurra vilka kap!), ätit lunch och åkt några mil till Mariestad! Så i natt hänger vi här! Idag stötte vi på Alexander Åberg i Mariestad! Det är verkligen roligt att stötta på folk när man är ute och reser så här. Man inser att man känner en hel del folk Sverige runt! KUL!!

Fräscha Pingstkyrkan i Lidköping. Jag gillar stilen!

Cafét.

entrén samt delar av caféet

Emma och jag imorse. Frulle i kyrkans café

Vi parkerar bilen och jag ska precis till att betala för parkeringen

Marknad på torget! Och soligt väder. Jag gillar Lidköping.

I Mariestad hittade vi höstbevis! Vackra vackra löv.

emma!!

Eldiga löv. Hösten är otroligt vacker. Det insåg jag idag då solen sken och löven lyste upp!

I Mariestad åkte vi ner till hamnen innan vi hade vår sista gruppträff för dagen.

Efter gruppträffen då vi fick mot bilen.

Imorgon vankas pastorsmöte och en rad härliga gruppträffar. Jag önskar att jag kunde lägga upp bilder på alla fantastiska grupper och pastorer vi träffar (men tyvärr funkar det inte alltid så bra att göra det.)

 


Kommentarer
Postat av: Lovisa Smedman

Mmm.. grymt snyggt där!!!

Postat av: simon ljunggren

stilen va grym! hoppas du har de bra (:

2009-10-15 @ 14:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback