red lips.

 

Att jobba hemifrån är nog inte riktigt min grej. Särskilt inte när man sitter framför en datorskärm en hel dag utan en kotte att snicksnacka med mer än de personer som ringer eller som jag ringer till och inte heller när man är utanför dörren, rör på sig eller träffar människor. Därför är jag väldigt glad för att team Central nu har kommit och tillbringat kvällen med mig och att de inte heller ska rusa iväg imorgon utan kommer att vara kvar en stund in på dagen också! Dessutom ska jag sticka ner och träna på Nautilus imorgon också! Och gissa om jag längtar? - Som tusan! Ska bli ruskigt skönt att röra på sig och shaka bort rastlösheten som ibland infinner sig i min kropp.

idag gjorde jag dagen roligare med ett rött läppstift från Make up store och ett rött nagellack från MAVALA!

fotograf?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi gillar din sista bild stenhårt!! Hur funkar det? Avlösare??? 10 sek eller ?? Fint att du börjat använda den! Hahaha.. / Dina Två Beundrare

2009-10-20 @ 22:24:46
Postat av: Sofie

Är stolt över dig syster! Och vilken träningslust. Go wild darling!

Postat av: Bex

Den första bilden var speciellt snygg tjejen!! Så kul att man inte är det enda själviska, självcentrerade egot här i världen som använder avlösare..haha

2009-10-21 @ 19:27:42
URL: http://rebeckah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback