JAG GILLAR MIN HEMLIGA VÄN. jättemycket!

..för min hemliga vän måste vara jordens sötaste (och mest kreativa!) människa. Detta paket låg på sängen när jag kom hem på lunch efter dagens första pastorsträff! Det är ju så man fäller en tår eller två för detta var verkligen fint! Och jag blev verkligen huur glad som helst! (Ny Generations alla teamare är hemlig vän till varsin person! Vem som är hemlig vän för vem kommer avslöjas på nästa utbildning som börjar nu på måndag! Hurray!)

Ett fint paket, pyntat med läckra fjärilar och hjärtan!

 

samt ett visdomsord! och jag som älskar visdomsord! "Passion är att göra det vi älskar och älska det vi gör" SANT!

 

I paketet låg en lapp, ett godishalsband och ett döläckert linne!

 

ett godishalsband!

 

typ så här glad blev jag idag! Ni ser ju själva! "Me and my blog" i brevet stod det att min hemliga vän ville se mig med linnet på i bloggen! Så här har ni mej, och gissa om jag trivs i det? Jag har det på mig i skrivande stund!

 

Svinglad! Checka in armbandet!


Och så en puss till min hemliga vän som är så bra!

Kommentarer
Postat av: Bruur

du e så himla skön syster:P

2009-10-27 @ 14:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback