TORSDAG och YOUTH

 

Igår kväll var det möte med Remi Höidahl (mer info hittar ni här!) Det var sjukt bra predikan och efter mötet hölls en Sanctuary! Välbehövligt och härligt! Under kvällen hölls två konserter ute på "torget" och en massvis med mingel! Det är så fruktansvärt kul att träffa alla kompisar, lära känna nya och återuppta kontakten med människor! Jag blir så glad av att vara hemma i Uppsala och vara i min hemförsamling. Det är lycka! Ikväll är det möte med en man jag inte minns namnet på och efteråt blir det musiktävling där vinnaren vinner en skivinspelning samt spelning på vår årliga Nyårskonferens dit tusentals människor kommer! Såå otroligt spännande. 10 bidrag alltså!

 

mingel, café och livemusik!

Min vän Emelie

Jag med en min?


Jag med en annan min

Jag, Bruk och Maria!

Konsert

 

Jag och Jonas diskuterar.

Mäk från Borås

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback