från hönö till YOUTH på en dag!

 

Hej, just nu befinner jag mig hemma i mitt eget hem och käkar mat, laddar med mat och ska strax hoppa i kvällens kläder för att sen bege mej till kyrkan och konferensen YOUTH09 igen! Gissa om jag har kul? Känner mig som 14år igen när man skyndade sej hem, åt snabbt och åkte tillbaka illa kvickt för att man inte skulle missa något utav allt roligt som hände! Jag har träffat en hel drös med vänner och gamla bekanta vilket är svinkul! och mötena är det inget snack om, de är helt underbara! Men mer om det i nästa inlägg, nu ska jag visa vad som hände igår i VÄSTTEAMET!

Fördelen med att teama i väst är ju öarna! Igår åkte jag och Vickan ut på pastorsträff på Hönö, innan jag åkte hem!

På färjan

vickan!

jag

Mitt favvo-café i Väst är såklart ELEMINAS!

Vid 14 hoppade jag på tåget till Uppsala och väl hemma möttes jag av...


...en helt underbar kväll och mååånga vänner från tiderna nu och förr!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback