GO! Sävsjö lördag! Jag är mediateamare.

 

Så här såg det ut under ungdomskonferensens sista möte. (Lördag!) Kvällsmöte+ lovsångskonsert.

ungdomarna fick tända ljus för de böner de bad för en vän eller närstående som inte känner Jesus ännu.

Josefina från centralteamet i Jönköping står i Ny Generation-shopen där vi bland annat säljer t-shirts med coola tryck, biblar med enklare språk och smidigare storlek, pennor, armband, böcker, skivor m.m.

en ny generationgrabb från Sävsjö!

Fredrik Karlsson var talare för kvällen. Han pratade bland annat om två perspektiv, vad vi ser med våra fysiska ögon och vad vi kan se genom Guds ögon

Drama+film, här: Stina, Hanna och Johan från våra eventteam!

I helgen agerade jag ansvarig fotograf och filmare! Jag som aldrig filmat förr. Ny Generation är ett äventyr utan dess like!

Såå fruktansvärt roligt. Men också svårt då det var första gången. Hade det inte varit för att Göteborg och att ungdomarna där är så bra så hade jag hängt i mediateamet! - LÄTT!

 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Härliga bilder Johann. GO for it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback