två gruppträffar och ett och annat besök här och där.

 

Idag har vi haft två gruppträffar! Otroligt lyckade då båda grupperna visade sej vara väldigt positiva och peppade på att starta upp arbetet på sina skolor! Ikväll har vi jobbat för fullt inför helgens inspirationsdag: Tro, hopp och skola! Imorgon vankas förberedelser av det praktiska slaget. Mer om det får ni se imorgon!

Donnergymnasiet där vår grupp är sjukt duktiga på musik!

Vickan i väntan på dagens andra gruppträff!

Vasaskolan. Absolut Sveriges finaste skollokaler! (Jag skulle kunna FLYTTA in dit bara därför!)

Vickan fotade!

En superglad-kisande-tjej

Vi parkerade bilen på Heden. Bad en bön att någon bil skulle flytta på sej så vi fick parkering! Mycket riktigt. En blå bil försvann! Och vi fick en plats! AMEN!

 

 


Kommentarer
Postat av: MALIN

Gud är GOD! Gud hör BÖN! Jag tycker att du är så fruktansvärt fantastiskt makalöst SNYGG OCH jag är inte alls avundsjuk på dina brills, inte alls.. eh ja. :)

Postat av: JOHANNA

MALLAN: taaack hjärtat! Vad söt du är. Och du då! Jordens finaste brud!

2009-10-08 @ 10:27:19
URL: http://johannasten.blogg.se/
Postat av: Isak

Du är SÅ FIN!!

2009-10-08 @ 10:34:39
Postat av: Isak

Jag älskar dina nya glasögon!

2009-10-08 @ 10:35:13
Postat av: JOHANNA

Isak: TACK! jag gillar också glasögonen. de är coola.

2009-10-08 @ 15:28:44
URL: http://johannasten.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är så SJUKT vacker Johanna! <3

2009-10-08 @ 22:54:01
URL: http://jesusfreak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback