en ny dag och jag befinner mig på resvecka!


Godmorgon! Igår sov vi i ett bönerum i Pingstkyrkan, i natt sov vi i ett lekrum i Missionskyrkan. Vad ska komma härnäst? Livet som teamare är helt klart otroligt spännande. Du vet aldrig vad som komma skall och det enda du kan göra är att förbereda dig så gott det går för alla möjliga situationer som kan uppstå! Lärorikt.

Nu väntar jag på morgonens dusch, efter detta ska vi käka frukost och skriva in nya medlemmar från gårdagens gruppträffar! Sen packar vi bilen full (ännu en gång!) och beger oss vidare med riktning mot den lilla orten Götene!


Tack Gud för att jag får vakna upp ännu en dag! Tack för att du ständigt vakar över mig, att du alltid finns vid min sida och att du aldrig aldrig aldrig lämnar eller sviker mig! Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback