GO! Sävsjö


Min vecka i Uppsala har nu avslutats med GO! i Sävsjö. (tro det eller ej) Idag har vi hunnit med massvis av saker. Pepp, seminarium, lovsångskonsert och sjukt mycket mingel! Jag har agerat MEDIA och ansvarat för fotning och filminspelning! (intressant då jag aldrig hållt i en filmkamera av denna klass tidigare! NYA UTMANINGAR! LOVE IT!)

under gårdagens tävlingar då vi hade utåtriktad kväll och de flesta ungdomarna tog med sig en icke troende vän! =massor av ungdomar!!

ännu mer tävlingar

One love a la GO! gruppen

sång!

ungdomar. fantastiska sådana!

 

Ikväll gäller nerriggning och en hel del jobb. Imorgon åker jag hem till Göteborg efter en veckas resande. Livet som teamare är spännande. Inte visste jag att jag skulle hamna kvar i Uppsala i 2 dagar efter utbildningen för att sen åka till Go! Sävsjö när jag åkte från Göteborg i söndags. SPONTAN?

 

..men vet ni? Jag älskar spontanitet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback