heta stolen

 
Kära vänner. Anledningen till att jag inte har bloggat idag är att vi har haft plock-måndag med allt möjligt på att-göra listan. Däribland har jag varit och tränat! Känns otroligt skönt att kunna öka vikterna så snabbt. Ikväll har vi haft "heta stolen" i 3 timmar!! (vilket innebär utfrågning av en person med alla möjliga frågor, personen i fråga sitter på en stol mitt emot de två utfrågarna) Det var otroligt välbehövligt och en väldigt givande stund. 
Kvällens rejäla pratstund avslutades med nyponsoppa och glass!

Imorgon börjar pastorsveckan då vi reser runt till olika kyrkor i Göteborgstrakten där vi bland annat informerar om NY GENERATION och vårt arbete samt hör mer om kyrkornas respektive ungdomsarbete etc. Svinkul!


Kommentarer
Postat av: Sofie Stillberg

Johanna!!

Jag har suttit o tittat runt pa dina bilder och du verkar ha det sa bra.

Kampa pa for ni gor na riktigt bra dar borta i gotet.

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback