Regnig morgon och jag får vara inne, dricka te och tända ljus! UNDERBART!


Godmorgon! Superlugn morgon då mina kombolinas åkte tidigt för att besöka Borås skolor denna veckan! I eftermiddag får jag besök av Centralteamet (Johanna, Josefina och Rut!) som reser i Kungsbacka. Typ supernära oss! Det ska bli mysigt för jag gillar inte detta med att sova ensam i ett hus. Eller lägenhet som nu.

Hur som helst har jag plockat lite här hemma, läst bibeln och nu ska jag hoppa in i duschen. Snabbt som tusan ska det gå för sen har jag telefonmöte kl. 9!

Ha en underbar dag! Och glöm inte att ta hand om de i din omgivning. Idag ska iaf jag skicka ett uppmuntrande sms till någon jag tycker om!

Kommentarer
Postat av: En Hemilg Vän

Så underbart att du ser det ljusa i hösten, jag älskar att läsa din blogg! Du är alltid så possetiv till allt och så glad.

jag gillar dig, ser fram emot att få lära känna dig mer under året.

Ha det bärt och ta hand om dig!

P.s. Hälsa Central från en glad prick ;) D.s.

2009-10-20 @ 09:43:16
Postat av: Question Corner

Hej! Kika in på min nya blogg om du har lust. Jag har massa omröstningar där. Dagens fråga som går att rösta på är: Vilken kändis skulle du vilja träffa?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback