TORSDAG: Mariestad-Skara-Götene!


I torsdags hängde vi i Götene på pastorsträff, åkte till Skara och träffade en härlig skolgrupp och åkte sen tillbaka till Götene för att sova i Elimkyrkan!

Vad som prydde mina axlar i torsdags var dessa! Egen- påhängt! Lite klurig är jag allt.

Restaurangen vi besökte två ggr denna dag (lunch+middag+ tv-programstittande, oops!)

Emma på lunch!

Dans(?) utanför Kristet Center i Götene.

Glädjen flödade. Minst sagt.

I Mariestad besökte vi en väldigt peppad grupp på ca 8 stycken aktiva medlemmar i åk 7-9.

I Skara hamnade vi på denna skola! Otroligt fascinerande byggnad!

Mitt emot skolan låg denna magnifika kyrka!

Och slutligen avslutades dagen med ett besök på Götenes Restaurang/Pizzeria, och som ni nog förstår är Götene litet. Väldigt litet.


Kommentarer
Postat av: rebecka

Crazy snygga axelprydnader, kan man beställa sådana av dig elle?? För att inte tala om kyrkan, jag vill typ gifta mig i den nu! Men åh vad kul att du kommer. Hade glömt hur roligt du och jag kan ha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback