update wednesday


hey, okej inget bloggande idag trots att jag sprungit hemma en del. Vi började dagen med pastorsträff i Saronkyrkan! Superlyckad och otroligt intressant att höra mer om deras arbete också! Därefter hade vi lite tid till övers och både Vickan och jag hade ärenden att uträtta på stan så vi tog en snabbrunda och donade lite. Efter stan-rundan gick jag och tränade (huur gött som helst! jag gillart! och ännu mer när de är så där svintrevliga och hälsar med ens namn m.m) I eftermiddag har vi jobbat och även haft lite besök av en skön kille!

Imorgon beger jag mig hemåt efter vår stora pastorsträff ute på Hönö! Jag älskar den ön! Där ska vi träffa en hel drös med ungdomspastorer och ledare, vilket kommer bli fruktansvärt roligt! (det är verkligen hur kul som helst att träffa pastorer!)

Hoppas ni mår bra! I helgen är jag på ungdomskonferens i min hemförsamling i Uppsala! Ska bli superskönt att få komma hem och träffa folk och familjen+ b-friend förstås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback