Välkomna hem till TEAM VÄST!


Jag har i stort sett gjort färdigt dagens måsten gällande jobb och kom då att tänka på att ni inte har fått se hur vi i team Väst bor ännu! Illa illa! Därför bjuder jag härmed på en dagens i form av bilder på lägenheten! Och jag måste säga att jag trivs otroligt bra! Även om lägenheten inte är särskilt fancy eller har den nyaste inredningen! Det känns som ett hem och det är fruktansvärt hemtrevligt! Så välkomna in på en runda!


Vardagsrummet:

 

Vickans rum!

Del av hallen: (ber så mycket om ursäkt för suddigheten.)

Mitt och Emmas rum.

Vårt fantastiska kök. Platsen vi lotsade våra gäster till under första veckorna i lägenheten. (Det var det enda som var värt att se just då..)

Ena badrummet! (platsen utan toalett men med balkong! Knepigt. Balkong i badrummet liksom. Hur många andra kan skryta över något sådant?)

Vardagsrummt från ett annat håll. Trixy.

 

..och självklart kan inte denna mysstämning upplevas över några enkla bilder utan kan endast på riktigt erfaras! Därför är mitt tips till er att plinga på här nån gång för att få känna på vår hemtrevliga atmosfär samt smaka något hembakat! För mina kombolinor är grymma på att fixa&trixa i köket!

 

Så. välkomna hemt till TEAM VÄST!

 


Kommentarer
Postat av: cattis

jag mår bra, men har ont i magen. kom precis hem från hässleholm! snart ska jag till uppsala! nice!

Postat av: Hanna Ädel

ÅHH JOHANNA! Vad roligt att du skrev :D Jag mår toppen. Fotojobbar såklart och håller på med fönsterhanverk, målar osv.. och snart ska jag och en kompis ta och flytta in till någon flott lägenhet i s.vall :D Hur är det med vackra du??? kraaam<3

2009-10-22 @ 20:47:29
URL: http://fotohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback