dagens visa: horla, alingsås och göteborg!


Hoho, jordens skönaste arbetsdag! Uppe med tuppen och sen mys på dagen och sen gruppträff vid 16. Nu är vi hemma i Göteborg igen! Imorgon åker vi tillbaka till Alingsås för gruppträff och ungdomsmöte! Sa jag förresten att Isak kommer med några av mina flyttkartonger imorgon? Ska bli så skönt att se männskan lite också! På söndag beger vi oss hemåt Uppsala för vidareutbildning med jobbet! Ska försöka svänga förbi hemma och träffa familjen, samla ihop ytterligare saker att ta med till Göteborg, bl. a mössor, vantar och halsdukar!

Första stoppet: Sundlergymnasiet!

Regn i Alingsås

Utsmyckning i stan

Intressant,

Lyckans Emma!

En svävande lastbil. coolt

Vi letade efter två skolor vi hade tänkt att affischa på, som hjälp använde vi oss av GPS! med funktion: Gående. Har ni hört på maken? - Kom vi rätt? KNAPPAST!

Under några timmars ledighet letade vi oss till Barnens lantgård där vi fann en massa djur!

V för Väst!

min vän åsnan

tuppar och jag, lite för stolta båda två.

vackringar!

tupparna, frågan är: vad gör dem?

årets hösttecken!

Stort, fint och nybyggt! Gallerian Storken i Alingsås

Världens godaste ceasarsallad!

Den finner ni här..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback