Smyrnakyrka och fika


Idag var vi på gudstjänst i SMYRNAKYRKAN vid Vasa! Superbra budskap (om gästvänlighet m.m) och skönt efterhäng och fika med massa trevliga människor! Även här stötte jag på bekanta ansikten! Så roligt när man är ny i stan som jag. Efter mötet skjutsade jag Malin till Landvetter (hon flög hem) och sen mötte jag upp Emma på stan för lunch/middag och fika på stan! Nu är jag hemma och har myskväll framför tv:n med mina kombolinor.

Blåsorkester i kyrkan

vid bilen i Vasa.

jag. Malin leker papparazzi

Mallanbrallan, jordens skönaste tjej!

ni ser ju själva. älskar kommentarerna vi fått under helgen från olika håll. "Ni verkar känna varandra BRA!" haha gissa OM, vi kan allt om varandra.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback