Från Falköping till Horla

 

Idag har vi raceat runt riktigt ordentligt i vår röda lilla plutt till bil! Från Falköping (och jordens bästa gruppträff med jordens mest största grupp! Vi fyllde ett klassrum!!) till Kinnarp och numera Vårgårda och Horla! Mysigt. Dagen har varit lång och innehållsrik. Sitter i skrivande stund hemma hos ungdomsledaren Daniels föräldrar där vi ska sova i natt. Har hängt med Daniel och hans två kompisar i deras fina hus idag! (22år med eget hus, den ni!) Sköna grabbar!

Emma lycklig efter en härlig gruppträff

I Falköping utanför caféet Mango där vi hängde länge idag!

Jag med min Tacopaj.

Jordens bästa reskompis!

Fever fever

För någon vecka sen fick jag ett paket på posten med massa goa grejer i av Isak! idag kom jag på att jag hade kvar bland annat två trisslotter sen jag öppnade paketet. Idag vann jag min första trisslott! Någonsin.

Emma superkoncentrerad under arbete.

Jag på Falköpings torg

ganska barnslig. gasnka lycklig!

Höstens grymma manual! (handbok som grupperna får ut, fullproppad med roliga tips och coola idéer på vad man kan göra!)

Gruppen med bara killar från åk 7-9 bjöd på bullar och saft! UNDERBAR grupp! Plus i kanten för att vi fick fika. ;)

Här tillverkas Kinnarps kontorsmöbler. Coolt!

Imorgon ska vi upp med tuppen och åka in till Vårgårda för en gruppträff. Sen bär av till Alingsås! Imorgon hoppas jag på mer effektiv bloggning!

 

Nu ska jag sova. Emma sover reda


Kommentarer
Postat av: bella

Vilket inlägg, det bästa på din blogg ;) Vi väntar på att ni ska komma och ha en till av jordens bästa gruppträffar med oss i Falköping! och nu är vi ÄNNU fler än vi var sist! Gud är god och ni teamare är sjukligt bra! :D



och förresten, Kinnarps kontorsmöbler tillverkas inte i Kinnarpshallen - det är en idrottshall! Men KK tillverkas i Kinnarp, bara lite längre bort ;)

2010-01-07 @ 23:29:26
Postat av: Emma

Johanna du är ju sötast i Världen!!! <3

Har inte sett det här inlägget förrsen nu :P

Hehe du kan ju ha hunnit ändra din åsikt men, Tack!! <3

Jag tycker du är jordens bästa reskompis!!! =D

hehe Kramar

2010-03-30 @ 18:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback