hej jag gillar kyrkan Gilead! Jättemycket.


Jag kom hem sent igår och  orkade inte mer än att skriva de få ord jag skrev under gårdagens
inlägg.
Igår var vi i kyrkan Gilead (Göteborgs stjärnskott! Min nya kyrka!) på eftermiddagen åkte team Central hemåt och jag tog spårvagnen till sjuklingen Emma. Dit även mr Carlander kom. Jag bjöd på middag med kycklingfilé, potatis a la Anders och vår favorit: Avokadosallad!

I kyrkan, presentation av det nya ungdomsteamet i Gilead, däribland Sandra Bohlin och Kaleb Tesfamariam kommer jobba!

 

David Johansson predikade bl.a om hur enkelt det är att be en bön till Jesus! otroligt bra!

 

Härlig gemenskap och en kyrka som verkligen är på g! Vi blev bjudna på paj och sallad i kyrkan samtidigt som massvis med ungdomar och härliga människor kom fram och pratade och var intresserade! Träffade även på en hel del välkända ansikten. Och sånt är ju alltid superroligt!

 

Johanna och Johanna på spårvagnen hemåt

 

Vill du läsa mer om kyrkan Gilead kan du klicka här!

 

 





Kommentarer
Postat av: sandra

AHW. mysigt inlägg.. :) där ska ja vara ett helt år. så skönt att du är här i stan nu! ja flyttar ju snart in i huset bredvid. då är du alltid välkommen på lunch efter mötet :D

Postat av: Svantebruden

haha! Bild nr två blev en riktig close-up på min frisyr hahaha

2009-09-15 @ 01:05:29
URL: http://airytear.blogspot.com
Postat av: sara bergenwall



BRA JOHANNA ! : ) då ses vi där.

2009-09-15 @ 18:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback