hej mallan, jag gillar dej!


När vi kommit hem från resan slängde jag in grejerna och bytte kläder. Begav mig neråt stan och träffade på denna vackra skapelse!! Vi gick till restaurangen SOHO, käkade otroligt god mat och babblade på om ALLT! Var så otroligt skönt att bara få sitta ner och prata om allt mellan himmel och jord. Som jag längtat efter denna stund! Nu har vi varit hemma en stund och tittat på film, ätit god fruktsallad och tjötat på ännu mer! Imorgon fyller denna vackring 21 år! och då ska det till att firas! Nu blir det nattsömn...och vet ni! JAG MÅSTE BARA VISA ER VAD JAG FÅTT AV MALLAN!

jordens bästa!

Jag med leopard tröja, tror ni inte Malin hade sina leopardleggings på sej samtidigt? JOO! Så där satt vi likadana, men vad gör det? Allt vi har är ju likadant. komiskt!

jag som koncentrerar mej på kameran. en man gick förbi och ville att vi skulle fota honom med sin kamera, till facebook? visningsbild? I don't know. Men nöjd blev han!

Jordens snyggaste brud!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback