hejdå malin, saknar dej varje sekund


i måndagskväll (?)  kom Isak ut till Ribbingebäck och skjutsade mej in till stan för att jag skulle kunna träffa Malin och Emelie och säga hejdå innan flytten i onsdags. Vi hann både träffas och ta en snabb update i malins gamla lägenhet och även springa över till hennes nya, catcha up med Jonas och Isak, checka den chockrosa väggen och prata om allt mellan himmel och jord. Nu saknar jag denna kvinna så in i norden mycket. Känns iaf skönt att hon förhoppningsvis (om allt går enligt planerna) kommer ner om några veckor för att tillbringa födelsedagen med MEJ!! LOVELY!

Malin och Jonas på golvet i nya lägenheten!

 

isak och Johanna

Mallan!

 

Jag

 

isak och johanna,

 

fråga inte. jonas, isak och jag

 

utsikten från mallans nya (supercentrala) lägenhet

 

jag och en vit vägg

 

jag och malin och en kritvit vägg

 

saknar dej hjärtat!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback