Lugn morgon och några visdomar


Godmorgon. Lugn lugn lugn morgon! Har ringt några samtal ang. min tjänst hos Kristdemokratiska Ungdomsförbundet. Jag har nu slutat pga mitt nya arbete hos organisation
Ny Generation. Känns alltid så spännande när man ska gå in i nya saker. Jag minns för ett år sen då jag precis börjat mina studier kring Bibeln, börjat mitt nya jobb som internationell sekreterare i Stockholm och fortsatt mitt jobb som kassörska i Uppsala. Det var mycket pendlande men roligt var det! I år sitter jag i Göteborg och jobbar varken som internationell sekreterare eller som kassörska. Nu reser jag istället runt och besöker kristna skolgrupper m.m! Tänk vad livet kan ha att erbjuda!

Vad vill jag nu säga med detta? - Jo, att våga chansa och riskera lite! Vågra pröva dina vingar. Bära eller brista! Men har du aldrig försökt, vad har du då att minnas i din ålderdom? Ett gråtrist liv eller ett liv fullt av äventyr?


Kommentarer
Postat av: Yvonne Sten

Så sant, så sant!

2009-09-28 @ 21:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback