mellanlandning, nu blir det MELODY CLUB!!

Hemma på mellanlandning för tillfället. Ska strax fixa oss för kvällens konsert i Parken. Har hängt i stan typ hela dagen och gissa om vi är trötta i fötterna nu? Blir gött med lite vilande för att sen bege oss. Var dessutom hos Optikern idag och gissa om jag fick håva fram hundralappar? 450kr för synundersökning, nice price! eller inte, men det är väl så det är att leva! Nu vet jag iaf att min  syn har förbättrats! Amen halleluja för det!

Mallan utanför Nordstan, lyckligare än på länge;)!!

Jo, mellan Arkaden och Nordstan.

Jag på väg nånstans.

Utanför Rut med flera. Gilla papparazzis!

När jag var hos optikern provade Malin en massagestol, gissa om vi garvade! det hördes över hela Synsam och flera kilometer bort.

På Espresso House's mysigaste café, vid Viktoria Passagen! Vacker innergård har de också.

Jag

Vi dummar oss, som vanligt.

Dagens finaste! Jag blir lycklig ända in i själen!! Vår man från Uddevalla mötte upp oss! ERIK!

Erik!

vi! vackrare än någonsin.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback