Stenungsund, Grästorp och Falköping. Hej jag teamar med Ny generation!

 

Heja Väst och oss som åker utan ledare. Idag har vi varit i Stenungsund (pastorsträff)+ gruppträffar, Grästorp på gruppträff och nu är vi i Falköping där vi ska sova i natt och jobba imorgon! Vi fick ett ordentligt mottagande i kyrkan där vi sover i natt. Eget rum och trevliga gäster. Har kikat runt bland bloggar och facebooksidor och nu ska jag strax fylla i dagens vinst av medlemmar i Ny Generations intranät!

Pingstkyrkan i Stenungsund

Jag i min älskade Hoodtröja: OTHERS FIRST! (sjuukt bra!!)

Vid havet i Stenungsund

Min kära resevän och kombolina Emma!

Här är jag med dagens dos kaffe!

Imorgon har vi två gruppträffar här i Falköping, därefter två skolor som vi ska sätta upp affischer på! Efter detta bär det av till Vårgårda för att bo, äta och må bra. Och på torsdag har vi en hel drös med grupper att träffa. Lovely days!

 

Idag vill vi hälsa till vår kombolina Viktoria som är på annan ort denna veckan! Vi saknar dej och hoppas att du mår bra där du är! Jobba på och glöm inte bort att vila upp dej och göra något roligt nån gång:)! Du är BÄST! och utan tvekan den bästa ledaren. No matter what! Vi gillar dig Vickan!

 


Kommentarer
Postat av: MALIN

DU ÄR JU SÅ SNYGG! den finaste jag vet! Den vackraste i all evighet! DU OCH JAG gumman. Du och Jag!

Postat av: Lovisa Smedman

Å,Johanna.. tycker att det är så roligt att få se att du verkligen är en som står upp för Jesus. Du är så grym i allt det du gör!

Take care!

2009-09-22 @ 23:20:37
URL: http://lovvan.blogspot.com
Postat av: Vickan

Aww vännen!! Tack tack!! Ni är bara för underbara!! Saknar er!! Bästa teamarna ever =)

2009-09-23 @ 13:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback