söndagsfin


I Söndags var vi som sagt i Luthers Missionskyrka nära Vasa. Och som jag sa så glömde jag ju kameran så därför får ni hållas till godo med dessa bilder. Efter mötet åkte jag hem till Anders och åt jordens godaste mat med Emma och Anders:) Efter häng i slottskogen och snack i lägenheten (sjukt mysigt!) åkte jag och emma hem till Marie på tjejmiddag. 5 tjejer och en söndagsmiddag! LOVELY! Kändes skönt att få se något nytt av stan och sen är det förstås sjukt kul att träffa nya människor!

Allén utanför kyrkan

 

 

Viktoria och Emma

 

Jag och min kuvertväska

Kameran är ju låångt ifrån rättvis. Någon gång ska jag bevisa detta med min systemkamera!

hos Anders! Kolla väggen bakom! EXAKT som jag vill ha.

 

Tack Emma och Viktoria, Anders och Emma, Marie och alla vänner för en härlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback