vad stockholm har att erbjuda

i söndags var vi i Stockholm för att mysa och gå på gudstjänst på Kår 393 (frälsningsarmén) och första delen bilder bjuder jag på här. 

 

spårvagnar, gissa stad? Stockholm.


 


isak lurade jonatan att jag är besatt av spårvagnar och att denna modell var min favorit. han gick på det




man skulle kunna tro det på leendet jag har

Inne på Kungshallen mötte vi upp resterande gäng och käkade


Vi gick förbi riksdagen mot Söder


Strandvägen, där röda gubben räknas ner i sekunder tills det blir grönt.


Internet har krånglat de två senaste dygnen då jag har bytt upp mej på programvaran i min MAC- dator. Jag ska försöka få igång detta så fort som möjligt.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: MALIN

ÄLSKAR DIG! ÄLSKAR DITT SKRATT! ÄLSKAR DITT VACKRA UTSEENDE! ÄLSKAR MIN VÄN JOHANNA STEN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback