en dag med johanna


Idag har jag insett att ensamhet och att vara ensam är två heelt olika saker! Idag var jag ensam på stan och mådde riktigt bra i solens varma strålar! Jag kunde ju känt ensamheten stråla genom hjärtat men på det sättet var det inte. Jag njöt av att vara ensam. Dels för att vi bor tre tjejer tillsammans i lägenheten dels delar rum dels jobbar och dels umgås 24 timmar om dygnet! Jag trivs jättebra med mitt nya liv men jag som mår bra av att vara med mig själv ibland behöver lämna hemmet för en stund och bara va. Som idag ungefär!

i provrummet på topshop, här i dagens klädsel!

halsband och koftan jag gillar!

Utanför Nordstan, typ.

 

jag gillart!

Coffee på Espresso house!

 

där vi bor. typ.

 

solen sken och jag är glad.

det är så här det blir när man inte har en fotograf med sig.

 

soligt och lyckligt!

 

Nu jobbar vi telefonerna varma med så många samtal vi ringer! Halva Västra Götaland blir uppringt, om de jublar? OM de gör! Det är ju vi som ringer!

 


Kommentarer
Postat av: kristin

Käre Gerd va snygga solbrills du har!

Vart hittar man sådana skönheter?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback