vår första montring: Vallhamrakyrka


Igår hade vi blivit inbjudna att montra på en konferens i Vallhamrakyrkan. Vi fick prata med massvis av ungdomar oh Viktoria fick även göra en pålysning från scenen om Ny Generation! Det var härligt att få hamna mitt i en sjukt bra konferens och få ta del av deras budskap under helgen! Att bry sig om ANDRA!

Under predikan

lovsång

 

drama till låten Everything med Lifehouse

Josefina i vår monter.

Efteråt var det konsert med Joel Lax sällskap på bänkraden hade jag bland annat av Jesper och Simon aka. Slaim! KUL att träffa folk man känner igen! (Stötte även ihop med gamla klasskompisar från bibelskolan jag gick förra året! Sweet.)

 

Nu blir det möte i kyrkan Gilead! Och ikväll kommer Emma och Anders hit! Trevlig söndag!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: sandy

ja hade me velat vara där.. ): men jag fick iaf se dig p åsöndag morgonen! woaa! mysigt <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback