väst är på landet, bland djur och natur

 

Mysig morgon med långfrukost och sen promenad bland åkrar och djur. Emmas familj äger en sjukt stor gård med massor av olika djur! Roligt att få se nåt utanför Biskopsgården tycker vi!

 

Idag har vi affischat på två skolor och även försökt oss på en gruppträff i Bengtsfors (där gruppen dessvärre hade missat oss. Vi åkte 2 timmar för denna träff och det roliga var att ingen i teamet verkade bry sej om att vi hade suttit i bil en timme och skulle åka en timme till hemåt. Både Vickan, Emma och jag accepterade läget, skrattade lite och gick och köpte varsin godispåse på ICA!) Så är det att teama! Man slutar liksom bry sej om några timmar extra i bilen hit eller dit. Man accepterar läget och gör det bästa av situationen. GÖTT!

jag imorse med hunden Tessie, suddig kameralins! sorry.

 

Familjen Sjölie har tre vackra hästar!

Vi åkte in till Ed och satte upp affischer. En på gymnasiet och en på grundskolan där!

 

Emma och Johanna, glada!

 

tummen upp för Ny Generation!

 

Vickan!

 

I vår bil har vi en idolbild. På vem? - jo, på ARASH!!

 

Nu ska vi krypa ner i sängarna. Imorgon åker jag och Vickan hemåt med mellanlandning i Strömstad hos en skolgrupp där! Emma stannar hos familjen tills på lördag. (IMORGON KOMMER MALLAN TILL GBG!!)

 

Godnatt. Och glöm inte bort att Jesus håller dig i sin hand och hjälper dig över varje hinder.


Kommentarer
Postat av: Jakob

ja just ja den bilden :D hahah jag tror det var jag och jossi som bestämde oss för att ALLA behöver en egen lite kurd i bilen

2009-09-17 @ 22:52:27
Postat av: Lovisa Smedman

Hahahaha.. så skönt att alltid ha Arash i närheten. Lookin' over you.

JAaaaaaaaaaaaaaaaakoob, ni är för sköna:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback