dailies.


VÄNNER! någon mer som kan stava till förkylning? HUA, det är ju verkligen inte roligt för fem öre, men nu känner jag sakta men säkert krafterna återvända! skönt. planerna för dagen var från början att jag skulle hälsa på min barndomsvän Emelie i Stockholm! (hon som jag är sjukligt stolt över, snaart ser ni henne i musikbranschen och hör hennes röst ljudas!) men eftersom jag varit så förkyld, trött och sliten de senaste dagarna, laddar jag istället batteriet och skjuter upp vår dag tills senare i maj!

Har iaf hunnit med att gå till tandläkaren nu på morgonen. (lyckades byta till mig en avbokad tid så jag kan åka hem till Göteborg hyffsat tidigt imorgon!) kaffe på Waynes med Mallan och en kort kort butiksrunda. Ska nu prova en ny dagcremé! Spännande?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback