ett axplock från gårdagens fantastiska presenter!

 

Igår fyllde jag ju som sagt år och fick ju en heel drös med vackra presenter och behövliga saker! Här är ett axplock från gårdagens fantastiska presenter!

 

Från min farmor fick jag en packe strumpisar fyllda med pengar! TACK FARMOR! (hon hittar alltid på nya idéer att gömma pengar på!)

 

Linne och en sjal (och kjolen jaghade på mig igår)

 

skor och en prickig sjal (jag tidigare hade gått och känt på)

 

Fotoram med bilder på oss.

 

klänning, sockar och jordens snyggaste ringar från H&M TREND. tackmallan.

 

the magic. Kuvert innehållandes en massa pengar;) GLÄDJE? - svar ja. Tack mammaochpappa!

 

min favoritchoklad.

 

kjol från H&M:s the garden collection, nagellack i två färger och den perfekta toppen från Weekday. (BRALLAN TACK!)

 

de perfekta träningskläderna!! Och då menar jag P E R F E K T A! de sitter som en smäck.

 

haha söt lapp som låg i ett av paketen från Sofia på H&M! :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback