Godmorgon världen, godmorgon lördag, hejdå panik!


Japp, lördag morgon har aldrig smakat bättre. Jag har sovit länge och ätit en god frukost och druckit en kopp kaffe. Nu är jag på banan igen! Idag ska jag möta upp en gammal vän, Carro och fika, uppdatera och prata om livet! Sen ska jag ev. möta upp en kompis från bibelskolan förra året och ikväll vankas stormiddag på en av stans restauranger med ett gäng människor från stan! Jag njuter varje sekund av att vara här i Uppsala och jag älskar att bara kunna åka ner på stan, springa in på H&M, babbla med Mallan en stund och strosa vidare!

Vad ska du göra idag?

Kommentarer
Postat av: Undrande...

Vad skulle du berätta igår?

2010-04-10 @ 13:23:21
Postat av: Anonym

Ja det undrar jag också!!

2010-04-10 @ 14:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback