hoho


Planering av min framtid! - jaa, så började dagen. Lunchande med Sara Olow längs fyrisån med en cupidosallad i handen mötte vi våren och solen! (fantastiskt! det är vår!) Därefter mötte jag snabbt upp Mallan, sa hej och hade en snabb catch up, därefter sprang jag på Jonas (som jag inte sett på ÅR OCH DAR! och vi babblade på om allt mellan himmel och jord!) sen kom Isak och vi Ny generations huvudkontor, hälsade på människor och åkte sen till honom, umgicks, pratade, skrattade och hämtade hem kartonger och väskor (första prylarna av mitt flyttlass till Uppsala) och sen fick jag skjuts till stan. Gjorde några ärenden och gick sen hem till Mallan med en kasse mat. Där har jag hängt kvällen ut och det har varit så mysigt! Jag är så tacksam över att få vara i Uppsala de här dagarna! Jag älskar det och jag älskar tanken på att jag kommer bo här om bara någon månad!!

Nu är jag hemma och imorgon ska jag luncha med Carro och göra ett litet stylistjobb för ungdomsförbundet KDU:s räkning, som ni så småningom kommer se resultatet av! På kvällen åker jag givetvis på ungdomsmöte i kyrkan! Det är ju fredag!

KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback