I don't know what the future holds, but I know who holds the future.

 

Sol och kärlek i luften. Dagen erbjöd både kärlek och sol. Och mycket mycket värme. Jag har sprungit i butiker hela eftermiddagen (och jag älskar det!) och fick hem både det ena och det andra i påsarna! Extra mysigt var såklart att jag fick med mig alla mina syskon ner på stan, samtidigt! När någonsin förut har detta hänt i världshistorien?

- Aldrig.  Så det var mysigt. Tanken för kvällen var sconeskväll med Amanda, Sofia, Rebecka och Isak men jag tackade nej denna gången och myser hemma istället. Känner tröttheten komma över mig och suget efter att sova blir bara större och större för var minut som går.

 

i väntan på Gabriella så ställde jag upp för posering.

 

HON ÄR VACKER!

 

jag

 

Gabriella, jag och Christian

 

..och vad jag kom hem med;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback