idag trotsar jag diverse sjuka saker.


Hejhopp! Idag kommer jag trotsa både hosta, förkylningsröst och allt vad sjukt heter och bege mig till varmare breddgrader! Nämligen mitt älskade Malmö! Det var ju minst hundra år sen jag var i staden och nu är det dags! Under kommande vecka kommer jag resa i den sydliga delen av Sverige och tillsammans med Maria kommer detta bli svinkul! Jag kommer alltså ha en betydligt roligare vecka nu framöver än den som var! Och detta påverkar ju också bloggen och dess innehåll! Så ni, kära läsare, har också ett och annat roligt att se fram emot!

Nu har jag gjort klart dagens i form av jobb och ska nu packa ihop det sista innan jag slänger på mig kläder!

Må så bra i solskenet! Ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback