melody gardot står för lördagsunderhållningen

 

Check! Dagens äventyr är avklarat! och det blev inte roligare än så här. Coca Cola ZERO, en hyrfilm, en tidning, tandkräm, halstabletter och slemlösande medicin. Det är otroligt frestande att åka ner på stan, jaa ni ser ju vädret! Inte ett moln på himlen! Men jag har lovat både mamma och Malin att vara hemma och vila, så detta måste åtföljas.

Jag har trots allt en skön lördagsfeeling. I bakgrunden spelas Melody Gardot! Och jag tror att det är hon som står för feelingen faktiskt.

 


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Bra Johanna,

Du kan ju lyxa till det lite med honungsvatten framåt eftermiddagen också, om du vill. Snart är du pigg och kry! ;)

2010-04-24 @ 13:07:10
Postat av: Alice

super fiin blogg... love it ;)

Postat av: JOHANNA

SV YVONNE: haha jaaa men det kan jag ju göra!! :) JA AMEN FÖR DET!!

2010-04-24 @ 17:28:13
URL: http://johannasten.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

SV ALICE: TACK!:)

2010-04-24 @ 17:29:59
URL: http://johannasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback