SCONESKVÄLL och goda vänner.

 

Tacka vet jag scones, te och fantastiska vänner! Har du någon gång haft den där känslan av att du kan lyckas med vad du vill? Att du är oövervinnerlig? Jag kan på sätt och vis känna så trots allt som händer runt omkring mig. På något vis tillåter jag mig själv att vara ledsen och gråta en stund för att kort därefter skratta med mina fantastiska vänner och tänka att nu är det bara jag och min framtid, som jag får styra alldeles själv, vart jag vill! Så kände jag igår när jag satt där skrattandes, eller nästan gråtandes, av allt skratt. Vi hade verkligen en underbart mysig kväll. Och istället för att käka middag ute, axlade vi om och åt nybakade scones och drack te hos Carro och Paulina! Så otroligt mysigt! Och vi vek oss av skratt och avslutade sen kvällen med ännu mer skratt framför tv-serien Solsidan! En helt galen serie fullproppad av roliga repliker och kaosartade situationer! Helt fruktansvärt, sanslöst, kul!

 

scones, kex, vindruvor, te, ost och marmelader.

 

Emelie, jag, Mallan, Amanda och Rebecka. Saknas på bild gör Carro och Paulina.


Kommentarer
Postat av: Paulina

Tack själv för en fin kväll! kul att du var hemma hos oss! :D

2010-04-12 @ 14:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback