sjuk men glad ändå

skit skit skit. jag har åkt på en rejäl däng sjuka. när jag pratar låter jag som en transa. och när jag hostar kommer all världens slem (samlat på en och samma plats, i min kropp??) upp i min stackars hals! och inte nog med detta dunkar mitt huvud. jaa, dunkar. bokstavligen. men hur som helst, det var inte detta jag hade tänkt skriva om utan om morgonens bravader. imorse väcktes jag utan förvarning av vickan 06.50, detta medförde att jag några sekunder senare gjorde ett mycket snabbt 10 minuters-packa-resväskan-vakna-ryck (amanda som egenetligen skulle resa med Viktoria blev nämligen sjuk). så nu är jag på en oerhört spontan resvecka. och idag har jag och viktoria avverkat både lysekil, skara och skövde. hejNGLIV! jag har lärt mig ett och annat under året. som att aldrig säga nej. och att packa på 5 min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback