21 år och lycklig ända in i hjärtat


Här kommer de utlovade bilderna från födelsedagsminglet! Både nya och gamla vänner kom! Och det bästa av allt var glädjen att ha fina människor runt omkring sej en hel kväll! Dyrbara människor. Eftersom jag fyllt 21 passade jag på att se till att göra något i samband med det! (bilder lånade av fotograf-malin)



jag och mallan

Vickan och Emelie

 

babbelhörna

 

 

 

Vickan

 

Emelie!

 

Frank och Emelie

 

Snyggisar

 

fika

 

och frukt!

 

Emelie, jag och Sara!!

 

MAllan och Franken

 

brudarna som gör en varsin min.

 

Rebecka och Emelie!!

 

 

Nghörnan;)

 

 

 

 

Maria!

 

Paketöppning! Och gissa om jag blev lycklig? Så otroligt fina presenter.

 

däribland böcker, presentkort (H&M sammanlagt 800kr+okänd summa!), Solisar, doftljus och en tavla m.m. LYCKA!

 

Tack alla för en fantastisk kväll! :)

 


Kommentarer
Postat av: sweet julie

tack för en supertrevlig kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback