en eftermiddag i solen

 

Yes. Så här soligt har det varit i Uppsala de senaste dagarna! Vilket är helt fantastiskt mysigt! Efter utbildningen dumpade jag mina väskor hemma och begav mig sen till stada för att umgås med Malin en stund! Vi köpte med oss juice och kaffe från Waynes och satte oss vid berömda fyrisån! (Uppsalas givna mötesplats under den somriga delen av året!) och där tjötade vi på ett bra tag för att sen gå vidare och kika i några av stadens butiker. Med mig hem fick jag ett riktigt kap för 150kr. En klänning jag gått och känt på alldeles för länge! Men se vilket resultat det gav! Trevligt. Ikväll har jag gått en promenad med Isak och sen suttit bänkad framför tv:n och Fuskbyggarna.

Sol vid fyrisån!

 

mallan!

 

min juice.

 

jag

 

den fantastiskt blåa himlen.

 

och fyrisån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback